Wednesday 16 May 2012

Salam Serama SeMALAYA

Assalamualaikum WBT dan Salam Sejahtera,


Salam perkenalan dari saya Hafiz, yang mana mempunyai akaun FB dengan nama Hafiz Demons, orang baru dalam dunia penternakan serama. Saya sedang dalam usaha membiakkan ayam dari pelbagai baka yang saya kumpul yang kebanyakan nya dari reban Adham Sri Gading, Cikgu Nik Serama Taiping, Azreen SeramaPos dan beberapa reban rakan2 yang lain. Buat masa ni saya sedang mengadunkan darah dari pelbagai baka (Try in Errror) untuk menghasilkan serama yang dapat sedikit sebanyak memberi saingan di bon-bon dan setidak-tidaknya di mata saya. Harapnya saya akan dapat tunjuk ajar dan bimbingan dari rakan-rakan yang secara tidak langsung akan kita gunapakai bersama didalam penghasilan serama yang bermutu. Sekian untuk post kali ini. 


Hafiz

No comments:

Post a Comment